fredag 12 mars 2010

Great Friday Evening for Great Weekend Mitts?


Trött och förkyld och hemma i soffan för att kurera mig inför kommande veckans semester. Har kört alla huskurer jag kan tänka mig med honung, vitlök, ingefära, c-vitamin etc och hoppas nu på mirakelkurering.

Som tur är har jag lite (hm?!) garn på lager hemma och finfina mönster på nätet, så kvällen har inletts med ljuvliga M&K Eco Baby Ull och mönstret till Great Weekend Mitts så det börjar faktiskt redan kännas lite lite bättre... Kan dessutom toppa det om en stund med finalen i På Spåret!


Har inte bestämt färg till kanten ännu, men lutar åt rosa eller kanske cerise...? Får nog helt enkelt bli en liten tur till Marias Garn imorgon och se vad det finns för fina vårfärger...


1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg du har! Kul att hitta en likasinnad i både yoga och hantverk. Jag ashtangayogar också. Både yogar och leder ashtanga och yin yoga på yogashala i Östersund. Vem vet vi kanske ses...

    SvaraRadera