söndag 19 januari 2014

Får jag lov att presentera...


...vår älskade lilla dotter Ines!

Stickandet kom av sig helt en vecka innan jul när den här lilla damen bestämde sig för att komma ut till oss! Väldigt omtumlande att plötsligt vara föräldrar och mäktigt hur hjärtat från första ögonblicket kan svämma över av kärlek till en sån här liten krabat... 

Ines är en månad idag och bestämmer redan allt här hemma... Dvs inga som helst rutiner och maskorna stickade sen innan jul är lätträknade. Förhoppningen är dock att jag så småningom ska få små stunder över att sticka lite. Jag har flera halvfärdiga projekt på gång och massor av ny inspiration efter att ha sticksurfat många nätter när det ammas. 




11 kommentarer:

  1. Ååååå, for en skjønn frøken! Gratulerer så mye!

    SvaraRadera
  2. Varmaste grattis!
    &
    Välkommen till världen lilla Ines!

    SvaraRadera
  3. Oj, en sån himla fin liten krabat! Det är en för det mesta, ljuvlig och för all del kaotisk tid ni har framför er!

    Ha det gott! /Blenda

    SvaraRadera
  4. Åh, så söt hon är!
    Grattis!
    /Anna

    SvaraRadera
  5. En nydelig dukke og for et flott navn !! Grattis :)

    SvaraRadera
  6. Underbart! Stort grattis till den lilla!

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vad kul att hon är här nu :) Bra gjort!

    SvaraRadera
  8. Åhh jag som varit så nyfiken att se henne sen jag fick veta de av Birgitta!
    Grattis till lilla Ines!
    /Evelina

    SvaraRadera
  9. Åh, vad roligt! Grattis!! Hon är underbar!

    SvaraRadera
  10. Tack för alla fina kommentarer!

    SvaraRadera